perjantai 2. elokuuta 2013

l o n t o o 2 0 1 3




onnittelut jos jaksoit kattoo kaikki kuvat! en jaksanu laittaa kahteen osaan koska oisin kuitenki unohtanu tulla laittamaan loput kuvat. lontoo oli ihan huippu mesta, oli super outoo nähdä kaikki tutut paikat ja vanha koti kymmenen vuoden jälkeen. ehkä petyin vähän kun kaikki ei ollu niin suurta ja hienoa kun muistin. lapsena kaikki tuntuu niin uudelta ja jännittävältä. ja verrattuna just nykiin ja berliiniin, lontoo ei ollutkaan niin mielenkiintoinen mesta kun kuvittelin. shoppailin siellä myös tietenkin tosi paljon enkä tiedä jaksanko kuvata kaikkia mun ostoksia mutta jos teitä kiinnostaa niin kertokaa ihmeessä! :-D oli muuten tosi hassua kun joku tuli kaupungilla sanomaan että lukee mun blogia, olin hämmentyny!! mut oli hauska tavata :-D
ja mä tiedän et oon ollu toooosi ahkera bloggaaja (not) mutta ei oo vaan innostusta kesän aikana panostaa mihinkään. vaik oon ollu koneella koko ajan, oon viettäny aikani youtubessa ja tumblrissa ja kattonu kaikki maholliset sarjat sun muut mutta en jostain syystä oo jaksanu postailla.

4 kommenttia: