maanantai 21. toukokuuta 2012

nigga you're a kool-aid dude






näytän lauri tähkältä :))









chillailuilta pihalla, riehuttiin vähäsen. mä haluun ja tarviin lisää ihmisiä mun ympärille, haluun kuulla uusia näkökulmia ja jänniä juttuja ja pelottavia seikkailuja. please talk to me haluun kuulla kaikilta kaiken !!! tänään siis oli hullun kuuma päivä ja mulla oli kokomustat vaatteet (?!?!) joten oli aika tuskasta... tummat hiukset kans ja ihme etten kuollu tonne!
oon kans haaveillu liikaa ja hankkinut kaukaa haettuja (mutta silti mahdollisia) ideoita mutta saas nyt nähdä mitä kohtalo mulle suo ;-)

obsessing





sunnuntai 20. toukokuuta 2012

taidepläjäys

huisi viikonloppu ja huisi ilta, mulla oli paljon kuvia mutta nekin hävis jonnekki matkan varrella ja ärsyttää nyt kauheesti... kuvasin teille mun taiteilemia juttuja ja aatteita vaikken ole ihan kaikkea omasta päästä keksiny! 



















sunnuntai 13. toukokuuta 2012

let go









haluaisin syksyn taas, sen ihanan fiiliksen ja lumen odotuksen, villapaitojen kutituksen, jouluvalojen valaisemat yöt, pimeässä vaeltelu kaupasta meerille, se hassu haju ja tunne. mutta tässähän on kesä vielä edessä, jonka tunteen oonkin jo ehtinyt unohtaa.

perjantai 11. toukokuuta 2012

"menkää sit mäkkiin vittu"









sateen takia ja sateesta huolimatta oli tosi mahtava päivä, en oikeen kyllä tiedä miksi mutta tuli tehtyä aika monipuolisesti kaikenlaista! matoja, matoja, lisää matoja, muffinssi ja paljon ruokaa, ihania vaatteita ja pohdiskelua, etanoita, keinumista ja pienimuotoista datailua. 

tiistai 8. toukokuuta 2012

matojen hautausmaa





ekassa kuvassa näkyy siis uudistetut hiukset! oli ihan huippu viikonloppu jonka hyvä fiilis on vaa jatkunu. en todellakaan oo vielä valmis lomailemaan, mutta onneks on vielä vähän koulua jäljellä et voi henkisesti valmistautua kesän menoihin. mun kuvasaldo on jäänyt jostain syystä järkyttävän pieneksi joten anteeks siitä :D aina ei elämä vaan ole niin kuvankaunista, joskus pitää vaan jättää kamera kotiin ja olla huolehtimatta.

perjantai 4. toukokuuta 2012

if you're cooler than me, doesn't that make me hotter than you?



paljas asfaltti jalkojen alla ja pakko sanoa, ihanaa päästä taas ulos pitkän sairastelun jälkeen! viime päivinä on ollut hurjasti koulujuttuja ja tuntuu hassulta, että projekti jota on työstänyt tosi kauan onkin jo palautettu eikä ole mitään tekemistä :--D huomenna leikitään kampaamoa meerin kanssa ja saa nähä mitä siitäki tulee... hiuksista puheenollen ne on ollu aika pörröset lähiaikoina kuten kuvasta näkyy, mistäköhän johtunee.. nää on näitä elämän mysteerejä!